Thursday 29 September 2011

Drömjobbet är mitt!

"Hi, I'm calling from All Saints Westbourne Grove (Notting Hill). How are you today?"
"I'm fine thanks, how are you?"
"Well, not too bad thank you. Look, I'm calling you to offer you the position as a full time sales assistant in our store, and I'm wondering if you could come in for an introduction tomorrow?"

Intervjun igår gick bra, vilket resulterade i bästa tänkbara telefonsamtal idag.
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY! Jag har fått ett awesome jobb!


Nu blir det Notting Hill för hela slanten. Jag kommer alltså jobba för den helhippa, toktrendiga, finfina, kalaskuliga, busballa, brittiska klädkedjan ALLSAINTS i deras butik på legendariska Portobello Road. Jag kan inte bett om ett bättre jobb. Tack gode Dumbledore (jag ska försöka sluta säga Herre Gud och istället säga Herre Dumbledore i och med att han är den riktigte Guden i mitt liv som jag hyser den största respekt för). The game is ON!

1 comment:

  1. supergrattis finaste Olle!!! YAYAYAAAAYYYY! Hela KD hurrar för dig!// Linnsan

    ReplyDelete