Tuesday 13 September 2011

Landat!

Skrev för en vecka sen om hur jag trodde att den här dagen skulle se ut. Kan väl konstatera att det har varit i stort sett som jag förutspått; jag har kånkat på väskor, rest hela dagen, haft lock för öronen och en pirrande känsla i magen. Alla remmar har hållt och värken i ryggen har lyst med sin frånvaro. Det satt inga gråtande barn i framsätet på flygplanet, dock en gubbe som nästan krossade mina knäskålar när han aggresivt och sadistiskt fällde ner sin stol på dom. Killen bredvid mig luktade svett också. Jag fick inget kaffe i knät, men dock märkte jag att jag har fått kaffe på baksidan av tröjan, vilket förblir oförklarligt. Men i det stora hela är jag hel och behållen, och sitter nu på Davids lilla rum i Kilburn, redo att ta tag i mitt äventyr. Vi ses imorgon, världen!

No comments:

Post a Comment