Tuesday 27 September 2011

Drömintervju imorgon!

Ska på intervju på AllSaints i Notting Hill imorgon! <3

Är ju inne på min tredje vecka här i London och har nu börjat söka lite alla möjliga jobb. Jag tillät mig att vara lite kräsen i början, but it's London baby - the competition is hard! Har gått till en del caféer, glasserior, teatrar och till och med sökt ett jobb som kontrollant över svenska översättningar i tv-spel (!). Som om mina ögon behövde bli mer fyrkantiga liksom. Men idag tog jag med Sara och Linnea till det underbara Notting Hill och Portobello Road, för att eventuellt hitta något där. Inne på AllSaints övertalade Sara och Linnea mig att gå fram och fråga om de sökte personal. Tur det.

Några timmar senare:

*Ring-a-ling*
"Olle speaking!"
"This is James from AllSaints..."

You can figure out the rest.
Önska mig lycka till!


1 comment:

  1. Jihoojihojihojihooooooooo! =D

    OUUUUSS, jag saaaaknar diiiig!

    ReplyDelete