Sunday 31 March 2013

Snowiest Easter ever

För två år sen låg jag i gräset i Finsbury Park nästan varje dag efter jobbet (slutade klockan 11 på förmiddagarna) och insöp B-vitamin och dödade jobbiga myror som kröp upp på min filt. Det känns lite som ett skämt när man ser hur vädret har varit i år. Screw global warming liksom. Men om man ändå är en sån ursvensk typ som jag så kan man ju lika gärna utnyttja detta väder till det bästa? Jag och familjen åkte upp till släktingarnas stuga i Transtrand, strax nedanför Sälen, och spenderade påsken där med god mat och massa skidåkning. Jo, det var rätt perfekt nu när jag tänker på det!

___

Two years ago I was lying in the grass in Finsbury Park almost every day after work (I got off at 11am) and absorbed vitamin B and murdered annoying ants who kept on crawling on to my blanket. It feels like a joke in comparison to the weather this year. Like, screw global warming. But since I'm such a typical Swede I figured I might just cherish this weather! Me and my family went up to some relatives in Transtrand, just below Sälen, and spent Easter with nice food and lots of skiing. Yeah, it was perfect come to think about it!

___









No comments:

Post a Comment