Saturday 12 May 2012

Here comes the sun

Älskar att sommaren äntligen börjar kika fram, det är hög tid. Jag är skittrött på att det är kallt och regnigt hela tiden, tycker det är omoget. Jag läste i tidningen att senast det var så kallt här i Storbritannien i maj var våren 1698 – awesome. Tack för att ni sparat 300 års kyla till mig. Idag var det dock varmt och skönt och jag har öppnat alla fönster i huset, städat och spelat Sven-Ingvars för DET ÄR SÅ MAN GÖR OM MAN ÄR FRÅN VÄRMLAND!


Trädgård :)

Vår fina utsikt på vår fina tågstation.


Jag ser så sjukt mycket fram emot det som kommer bli bästa konsertsommaren. Tenacious D kommer till Brixton och jag och flatmate Snara ska gå, det kommer bli kul. Skulle vilja ha biljett till Wireless Festival i Hyde Park i juli för att se Jessie J och Rihanna, ska köpa när jag får min fantastiskt ofantastiska lön. Sen kommer Madonna och det vill jag också gå på. I juni sjunger även Liza Minelli på Hampton Court Palace och det hade varit fett coolt att se, hon är en legend. Sen i september kommer mother monster Lady Gaga hit och JAG HAR BILJETT! Kan inte fatta att vi fick tag på biljetter, men detta är sanningens ord – vi ska gå. OCH så sent som idag såg jag även att en till av mina favoriter, Owl City, kommer hit i augusti. Sommaren är fan bäst.





No comments:

Post a Comment