Tuesday 2 November 2010

Sverige imorgon!

Då var det dags för ett besök i Lilla Landet Lagom! Ska bli skönt att få komma hem en stund och slippa konvertera pund till kronor i huvudet, gå på bussen på rätt sida och kanske äta något gott för en gångs skull! Vill ju gärna träffa släkt och vänner, och får se hur mycket jag hinner med. Funderar på att arrangera en superfika i helgen nånstans, där så många som vill kan komma förbi... Det vore kanske nåt? Annars ska jag slappna av, spela piano och bunkra vinterkläder. Kommer till Karlstad under torsdagen någon gång, och stannar till söndag ungefär. Det blir nice! Om ni vill mig något så stoppar jag in mitt svenska simkort direkt när jag landat imorgon eftermiddag, så det är bara att dra iväg ett sms eller ringa!

Här rullar det på; jag säljer yoghurt, äter nudlar, stör mig på tunnelbanestrejk, ser ekorrar varje dag och har nyligen insett vikten av att skriva en budget. Det är så livet ter sig i storstaden! Vem hade trott det?

Puss!

1 comment:

  1. Ja det husdjuret är viktigt att ta hand om...bud geten...kanske vore bra ned nåt mer arbete som ger lite extra i kassan ;-))
    alltid lär man sig nåt nytt om livet även i storstan..
    du är så välkommen hem och det är klart vi ska äta gottis..
    Kramar Mamma

    ReplyDelete