Friday 2 November 2012

Hung over Friday

Så efter Robyn igår gick vi naturligtvis ut och misshandlade våra hjärnor med drinkar och remixar av kommersiell popmusik, så fredag förmiddag gick mestadels åt att sova. Till slut blev jag väckt av min fader som ringde och ville ses. Han är här med min gamla teaterförening på resa. Tog mig ned till Holborn och Great Queen Street där jag åt brunch (BBQ Chicken Melt & Chips – hur fint tror ni det satt såhär dagen efter?) med släkt och vänner. Strosade mot Covent Garden medan solen gick ner över Long Acre, och där i vimlet upptäckte vi SugarSin – en svensk godisbutik som till och med hade mina absoluta favoritgodisar: vattenmeloner (eller snibbar, som jag kallar dom – hur fint tror ni det satt såhär dagen efter?). Imorgon ska jag upp och guida mina gamla teatervänner på en liten särskild London-tur, så det blir tidig kväll ikväll. Nåväl!




No comments:

Post a Comment