Tuesday 11 September 2012

Hej då Streatham Common


Att en liten era går ur tiden just idag har liksom inte hunnit ifatt mig förrän just idag, och nu sitter jag här, vemodig i ett tomt ekande hus, med packade väskor och den allra sista alkoholen som jag ju måste dricka upp innan jag drar härifrån för gått. Idag är domedagen, den 10:e september, dagen då alla flyttar hem och jag fortsätter på ett nytt äventyr. Flatmate SnaraTerrorLinneschaLänn och Snibben är nu tillbaka i Sverige, och det känns onekligen jävligt tomt. Familjen är splittrad. Som tur är finns det en ny flatmate, rättare sagt roommate. Han går under namnet Vickevire och är här och hjälper mig att dra de helvetes väskorna till mitt nya hem. För nu lämnar jag det gamla. Hej då Streatham. Mot det nya. Hej Islington.
Mycket att ta in på en enda dag.


Roommate Vickevire.

-

Familjen <3 b="b">och Fridolf



No comments:

Post a Comment