Thursday 26 April 2012

Rebecca & Fiona @ Luxx


Vaknade klockan kvart över tio av att flatmate Snara kom in och sa: “Olle. Linn hälsar att du skulle börjat jobba för en halvtimma sen.”
Jag lät ungefär såhär: “Öööööeeehääöäääöööeehh…” och ramlade ur sängen. Insåg tidigt att jag inte skulle gå till jobbet i det stadiet, så jag ringde ett telefonsamtal, gick och la mig igen och sov till halv tre.
IGÅR bjöd nämligen kvällen på Rebecca&Fiona på nattklubben Luxx vid Regent Street med mycket trevligt nytt folk och massa, massa drinkar. Grym kväll måste erkännas. Tänkte som vanligt att jag inte skulle bli så sen i och med att jag skulle jobba, men det där med att tänka med reson efter några drinkar kan nog många intyga är en prövning. Det blev ganska sent helt enkelt, mycket tack vare att jag somnade på nattbussen och hamnade på slutstation i East Croydon (vilket är ett ställe man inte vill hamna på, full, mitt i natten. Tur att jag lever). På bussen tillbaka somnade jag igen och åkte nästan ända till Brixton. På bussen tillbaka satt jag upprätt med uppspärrade ögon och såg förmodligen ut som ett freak, men hem kom jag till slut. Tack till alla för en grym kväll!








No comments:

Post a Comment