Saturday 27 October 2012

Audition bokad till AMDA


Oops! Vad gjorde jag precis? Fattar inte att det redan börjar dra igång att söka skolor inför nästa höst. Måste börja planera livet och lägga upp min tid på ett bra sätt. Har minst sex auditions som jag vill gå på hittills, fler lär det väl bli. Två amerikanska skolor, tre engelska och en svensk. Och det känns så jävla rätt! Två sabbatsår har suttit fint. Även fast jag tappat lite i brist på träning så glöder glöden hetare än nånsin. Jag ska fan in på dramalinjen. Och bli New York-svensk. Newyorksvenskar.com/olleroberg.
AMDA är ett amerikanskt institut med skolor i New York och Los Angeles. De har en audition här i London den 15:e December, så nu blir det att öva in monologer. Om jag blir intagen till en Bachelors Degree (kandidatexamen) i drama får jag två år i vardera stad. GIVEME!


No comments:

Post a Comment