Tuesday 9 October 2012

En dag med Snarion

Gamla flatmate Snara kom hit och överraskade sin pojke som hon träffat litegrann, och hälsade även på mig i Angel där vi gick på en promenad till en tatuerare som Snara ville besöka. Hon skulle nämligen förgylla ett kärt minne på sin lilla hud. Jag har riktigt aldrig vågat det där, plus att jag vill ha ett yrke då min kropp kommer vara min produkt, men kanske när jag blir gammal eller ful eller enbent? Då ska jag tatuera mig. Snara skaffade sig en lyktstolpe (som den ifrån Narnia) på insidan av vristen. FINT! Därefter tog vi oss en liten tur till Camden, åt obligatorisk Camden-mat och tittade på människor, innan vi tog oss tillbaka till Angel och en latte på Starbucks. Jag säger bara pumpkin spiced latte! Värd att prova.










No comments:

Post a Comment