Monday 16 July 2012

Audition för Disneyland Paris

NEJ

Den här gången gick det bra ända fram till dansrutinen. Eller ja, det gick precis som det gick de två förra gångerna jag gjort audition för Disneyland – bra på karaktärsaudition och fett dåligt på dansaudition. Jag är ingen dansare. Men förra gångerna har jag tagit mig igenom ändå. Den här gången var de hårda dock. Jag vet inte, de kanske hade ätit nåt dåligt eller sovit för lite, för idag blev jag klippt efter mitt tappra försök till fin karnivaldans. Eller så var det jag som inte riktigt passade in den här gången. Så kan det ju faktiskt också vara. Men vet ni vad? Man ska inte ge upp för det. I slutet av augusti är det audition för Tokyo Disney Resort. Jag satsar på det istället. Japan i höst? Kanske det. Tills vidare blir det LONDON! Nu går jag ut och springer i Streatham Common och köttar sen lite situps så att jag får en snygg kropp nån gång. Vill ha magrutor, inte magruta!

No comments:

Post a Comment