Wednesday 27 June 2012

Brayan på Playan

Igår var det hejdå-kalas för Victor (Åmål) och Lina (Bengtsfors) som flyttar hem till Sverige och serverar mat respektive manglar, och denna festliga tillställning bjöd på trevligt umgänge och god dricka. Klockan fem på morgonen bestämde jag och flatmate Snibben oss för att följa med ovan nämda plus ytterligare tre vänner till Brighton över dagen, som visade sig vara en god idé. Förra gången jag var i Brighton var i februari 2011 och vädret då skulle kunna liknas med det här: jsbgök jg’oae¨r9jt4å8rgizdnfj. Idag var det nästan vindstilla och ganska varmt, vi strosade mest i gränder, gick på second hand och käkade pizza, vilket var ganska lagomt i och med att alla var rätt bakis och inte direkt hade orkat med äventyr och drama. Mitt minneskort till kameran satt tyvärr kvar i datorn, så bilder från denna dag finns endast lagrade i mitt huvud, vilket kanske är tur för jag kände mig ganska bakisflottig om jag ska vara ärlig.



No comments:

Post a Comment