Monday 21 November 2011

Nya lägenheten

Efter många månader på hostel har vi då hittat vår fina lägenhet ett stenkast från det gröna Streatham Common och endast 30 sekunder från tågstationen. I’M SO DONE WITH HOSTELS! Sista natten på vårt hostel spelade vi in en spontan film efter att jag sagt att jag var så glad att jag skulle kunna jojka ut genom fönstret. Eftersom jag var så glad såg jag liksom ingen mening med att inte göra det. Det kanske kommer upp på facebook i framtiden. Våran lägenhet är nyrenoverad och fräsch och bara jättebra. Vi såg en mus förra veckan dock. I vardagsrummet. Och sen såg vi den i köket. Men jag antar att man inte kan få allt här i världen. Musen ska dock dö, var så säkra.



Vårt kök och min flatmate Sara
som ser ut som The Ring-tjejen.



Vardagsrum, part I.



Vardagsrum, part II + The Ring-tjejen.



Öppen igenmurad spis + ljus + Jack-julpynt.




Trappa + The Ring-tjejen.




Vår granne har katter. Ja det har han.

No comments:

Post a Comment