Monday 26 March 2012

En solig dag i Camden


I veckan har jag premiärat mina shorts. Det har varit trevliga 18 grader här och folk har sett så förväntansfullt somriga ut. Jag har tagit med min lunch till Hyde Park som endast är fem minuter bort från jobbet och ätit där i gräset. Var äter ni er lunch?
Solen höll sig till idag, söndag, och jag drog med några av mina flatmates till Camden där vi åt thaimat och gick på Stables Market. Jag kommer aldrig få nog av Camden och allt som finns att hitta där. Har varit sjukt sugen på att införskaffa ett fint, retro armbandsur och jag hittade ett ställe som sålde en del olika gamla godbitar för inte alls så stor peng. Får dra tillbaka dit.

                      Linnescha                                                Länn                                             Snara





Imorgon börjar en ny vecka och jag hoppas med hela mitt hjärta att våren håller i sig. I torsdags var vi ute på Heaven och det var så roligt att det får bli en repris nu på torsdag igen. På jobbet har vi fått information om att på tisdag så kommer ingen mindre än Ronnie Wood till butiken. Han är gitarrist i Rolling Stones. Det kan bli spännande!
Over & Out

No comments:

Post a Comment