Thursday 8 March 2012

En dag i Göteborg

När man har rest hela natten, är trött och grinig, hungrig och möts av ett snöslaskigt Sverige är det tur att Ryanair spelar Eine Kleine Nachtmusik som lättsam utgångsmusik ur planet. Men allt gick väl trots att jag tog våldtäktsflyget, förutom den diagonala sliringen över den halkiga landningsbanan i Göteborg. Ett telefonsamtal senare hade jag bestämt träff med min gamla vän och bandpoolare Kim – jovisst, för er som inte visste det så har jag sjungit i band. April Hours hette vi, och oss kan ni lyssna på här. Vi tog oss en lunch i Götet innan mitt tåg gick hemåt (I TID – heja SJ) mot Karlstad. Där väntade min fina familj och mer mat, i form av ugnsbakad falukorv med ris. Mumma!


 Grått i Götet.

 Lamm och potatisgratäng.

Kimsan.

Middag hemma.


No comments:

Post a Comment