Saturday 7 September 2013

THE FINAL COUNTDOWN

Fuck produktiv vecka - jag har gjort allt hästjobb idag; tvättat alla mina kläder, rensat grejer, städat mitt rum och strategiskt radat upp det jag ska ha med mig på vardagsrummets soffa samt soffbord. Dansat lite till Lena PH, druckit saft, slagit i armbågarna överallt och bläddrat i gamla böcker som i princip tar språng ur byrålådorna och vill bli lästa (igen). Men jag känner mig med på noterna i alla fall. Och jag har vikt allting väldigt fint!

Mamma bjöd på sjukt fin middag på restaurangen 3 Kök i inre hamn. Om man är i Karlstad bör man åka dit. Jag fick, på riktigt, lödder med i min huvudrätt. Och det var gott. Då vet man att det är bra.

Imorgon bitti kommer den stora prövningen - att få ner denna perfekt uppradade massa i fyra väskor, på en totalvikt av 70 kilo. För det är vad mitt liv väger. Som jag imorgon klockan 18 drar med till New York City. Vid lunch imorgon lämnar vi det sensomriga Karlstad.

DAMN, vad sjukt det är egentligen. Fan, vad sjukt!

___

Fuck productive week - I've done all the hard work today; washed all my clothes, done some sorting out in my room, cleaned it, and strategically put all my stuff up on the sofa and table in the living room. Done some dancing to Lena PH, drank some squash, hit my elbows in every damn corner in the apartment och flickered through old books that practically's been jumping me from out of the drawers, wanting to be read (again). But I feel right on track at least. And I've folded everything very neatly!

Mum bought us dinner at the Restaurant 3 Kök in the inner harbor in Karlstad. If you ever visit, pay them a visit too. I had, seriously, foam as a part of my main course. And it was tasty. Which says a lot. 

Tomorrow morning holds the big challenge - fitting this massive pile of clothes and junk into four bags, at a total weight of 70 kilograms. Because that's the weight of my life. Who I tomorrow at 6:PM bring to New York City. We leave sunny Karlstad at lunch.

DAMN, it's sick. So sick!


Me + my LUCKY BUCK

Wingardium Levipackyourself!


No comments:

Post a Comment