Monday 2 September 2013

Back on da muddaf***** track!

HEJ!

Är jag död? Nej, vad tramsigt. Har jag inte haft tid att sitta vid datorn under hela sommaren? Jo. Har jag helt enkelt skitit i att blogga? Japp!

Det har varit fina månader i Sverige, med jobb och semester och sommar och sol. Men framförallt med förberedelser. På söndag (UTROPSTECKEN!) flyttar jag till New to the god damn grand-slammin' brow-tweezin' mega-munchin' flip-stickin' York. Jag ska börja på The American Academy of Dramatic Arts. Packa livet i tre väskor och försöka verka oberörd när vi ser Manhattan för första gången på väg från JFK Airport. Köpa stora hattar och ännu större Starbucks-lattar. Bli tjenis med han som säljer bagels på hörnet vid 30:th and Madison. Ta kort på en gatuskylt på Broadway och sen ha den som header på Facebook och tycka att det är skitcoolt trots att man kan hitta 536 miljarder likadana bilder på Google. Typ så. Jag tänker blogga frekvent och frenetiskt om intryck, smaker, dofter, människor, ågren och glädje, så att skallen inte spricker av överbelastning. Jag välkomnar mig tillbaks till cybervärlden. Tack!

___

HI!

Am I dead? No, silly. Did I spend no time at the computer all summer? I did. Did I just not bother to update my blog? Damn right!

It's been a good couple of months in Sweden, with work and holidays and rain and shine. But mostly preparations. On Sunday (EXCLAMATION MARK!) I'm moving to New to the god damn grand-slammin' brow-tweezin' mega-munchin flip-stickin' York. I'm gonna attend The American Academy of Dramatic Arts. Wrap my life up in three suitcases and act cool as I see the Manhattan for the first time on the way from JFK Airport. Buy big hats and even larger Starbucks lattes. Make friends with the dude selling bagels on the corner of 30:th and Madison. Snap a pic of a Broadway sign and use it as a header on Facebook and freak out even though you can find 536 billion similar pics on Google. Kind of. I shall blog frequently about impressions, flavors, scents, people, anguish and joy, so my skull wont burst to bits due to overloading. I welcome myself back to cyber space. Thank you! 




2 comments:

  1. You are simply the best! Love ya. :) Mams.

    ReplyDelete
  2. I like this look! :)

    http://inmyskinnypants.blogspot.it/

    ReplyDelete