Friday 17 February 2012

Hårmodell + photoshoot

För ca ett år sen traskade jag in på Toni&Guy i Putney och blev haffad av en av dess frisörer, numera min vän Lucy. Hon skulle vara med i en tävling och behövde någon att frisera och fotografera. För inte så länge sen kontaktade hon mig igen angående en ny tävling och jag ställde naturligtvis upp – säger ju inte nej till gratis klippning och färg + fotografering. Fett rolig upplevelse, ger mig bara mersmak av livet framför en kameralins, haha! Plus att det är roligt att umgås med människor som håller till i branschen jag vill in i så småningom. Bilderna var till en tävling för L’oreal, och Lucy själv var fullt upptagen med att frisera på London Fashion Week, så det är kul att det blev av! Får se bildresultatet och resultatet i tävlingen om några veckor.












Egen bild.
________________________________________

Bilder från förra fotograferingen.











No comments:

Post a Comment