Wednesday 8 February 2012

Sjukling

Är hemma från jobbet idag pga världens jävligaste hals. Om man tänker på hur ont man har i halsen ibland så är det verkligen inte i närheten av vad jag har för tillfället. Om jag skulle mäta mellan armarna hur ont jag har, tänk er då att jag skulle behöva två armar till. Tänk er – en fyraarmad Olle. Gick till vårdcentralen i Streatham förut, och när doktorn kikade in i halsen med sin ficklampa utbrast hon “Oh! Woah!” och konstaterade att den nyans hon möttes av var “bright red”. Irriterad hals – ont. Om jag skulle öppna munnen i ett mörkt rum skulle det komma ut ett litet rött sken. Har bunkrat upp med soppa, honung, vaniljglass och vattenlöslig aspirin som jag ska gurgla fyra gånger 0m dagen. BLÄ! Orkar’t inte.

Roliga saker:


För att bevisa att man är människa på Twitter måste man ha rejäla cojones

Åh, titta på mitt nyaste inköp! Är den inte hjärtskärande fin?

Där har jag min plånbok + nycklar med nyckelring i matchande tema :’-)


No comments:

Post a Comment