Saturday 21 January 2012

Amos Lee @ O2 Empire Shepherd’s Bush

Har då lyssnat på en relativt okänd soul/blues/singer-songwriter vid namn Amos Lee sedan många år tillbaka. En artist som aldrig kommit till Sverige. Då är det awesome att man bor i London, dit han faktiskt kommer. Jag älskar London. Jag måste gå på mer konserter, det är så sjukt uppiggande och inspirerande! På tal om konserter så vill jag informera alla Londonsvenskar om att allas våra svenska rockfavoriter The Sounds med Maja Ivarsson i spetsen kommer till London i februari. Jag och mina vänner var på deras spelning i London förra året, på klubben Koko i Camden – en helt oförglömlig kväll då hela golvet var fullt med svenskar som skrek “Sverige! Sverige! Sverige!”. Dagens tips!










“Nothing is more powerful than beauty in a wicked world”


No comments:

Post a Comment