Thursday 8 July 2010

Första inlägget!

Jaha.
Så hamnade man här till slut, efter många om och men. The blogosphere har fått en ny, svagt skimrande stjärna på himlen, ungefär två år efter The Big Bang då alla andra skaffade blogg. Å andra sidan; varför ska man stressa? Man blir tjock av att stressa.
Nu såhär efter studenten och strax innan min flytt till London kändes det bra att börja blogga, både för min egen och andras skull. Det är nu mindre än två månader kvar till min planerade utresa till The Smoke, vilket är en ganska absurd känsla på många sätt. Det kommer bli ett enormt uppbrott i många olika aspekter, men samtidigt början på något helt otroligt. Tänk bara att få betala sin egen elräkning.
Om ni vill läsa om det vet ni ju nu vart ni ska vända er.
Välkommen till min blogg.

2 comments:

  1. yay! så roligt! =)

    ReplyDelete
  2. Blir man tjock av att stressa? Det förklarar ju saken :(
    Jag kommer hänga på din blogspot, läsa och kommentera allt! Jag kommer vara som en fästing på denna bloggen! Som en tjockis efter socker, och då är din blog socker och jag är tjockisen (men det kanske du förstog)!
    Lycka till med bloggandet :)

    ReplyDelete