Saturday 9 February 2013

One week in Stockholm

Förutom mina äventyr på QX-galan så spenderade jag även några dagar innan och dagar efter detta spektakel i Stockholm. Den största anledningen till att jag åkte till Stockholm var att min kära moder bjöd mig och syskonen på en musikalresa, så på lördag morgon steg vi upp i ottan och hoppade på tåget till Stockholm. Där checkade vi in på Scandic Sergel Plaza och tog sen en lång tur på stan innan vi drog oss till Oscarsteatern och såg på La Cage Aux Folles. MIN GUD, vilken bra föreställning! Loa Falkman måste få något slags pris för sin insats där alltså. Familjen åkte hem på söndagen och jag bestämde mig för att vara kvar i Stockholm under veckan. QX-galan inträffade på måndagen och resten av veckan spenderades i goda vänners lag, fikor, Life of Pi på bio (AMAZING), Mello och lite fest på Sturecompagniet.

Seriöst, Stockholm's getting a grip. Jag inser ju att jag kommer flytta från Sverige i höst och vara borta i säkert tre år. Om jag någonsin vill bo i Stockholm så kanske jag borde dra dit nu och stanna över sommaren? Det kanske är min enda chans... DUNH DUNH DUUUUUUNH!

 ___

Besides my adventures at Qx Gaygala I spent a couple of days before and after this event in Stockholm. The main reason I went there was that my mother was taking me and my siblings to see a musical, so we got up early on Saturday morning and got on the train towards the capital. There we checked in at Scandic Sergel Plaza Hotel and then went on a shopping spree, before we moved on to the Oscars Theatre to see La Cage Aux Folles. MY GOD, what a show! Loa Falkman must get some kind of award for his role. Family went back home on Sunday and I decided to stick around in Stockholm over the week. Qx Gaygala was on Monday and the rest of the week was spent with good friends, coffees, Life of Pi (AMAZING), The Swedish Melody Grand Prix and some partying at Sturecompagniet.

Seriously, Stockholm is getting a grip. I realize I will move from Sweden this fall and might be away for at least three years. If I was ever to live in Stockholm then maybe I should just go and stay over the summer? This might be my only chance... DUNH DUNH DUUUUUUUUUNH!

___


Sister

Sister + Mom + eating

Brother







Crazy ass Swedish weather

Frida is tired + hung over

Frida is a sausage

Partay at Sturecompagniet


1 comment:

  1. Myselimysigt det var det <3 tycker mamma

    ReplyDelete