Saturday 15 December 2012

Olle's leaving soirée

Efter en riktigt bra start på dagen i form av en lyckad audition till AMDA så var det dags att återvända till verkligheten. På tisdag ska jag ju faktiskt åka hem, och jag har definitivt inte fattat det än. Dock känns det bättre än förra gången jag flyttade hem (sommaren 2011). Då kände jag att jag inte alls var färdig med London. Det känner jag inte nu heller, men jag har en mer långsiktig plan nu än vad jag hade då, och det känns bra. Nu åker jag hem för att ladda, och komma tillbaka - starkare.

Ikväll var det dags för Olle's leaving soirée, ett obligatoriskt hej då-party till min ära. Bjöd in gamla vänner, kollegor och löst folk och började med drinkar på baren The Heights i St George's Hotel i Marylebone, innan vi drog oss vidare, sänkte ribban och slutade på Heaven - one night at Heaven and the world's your oyster!

Fan vad jag kommer sakna alla.
___

After a great start of the day with a successful audition for AMDA it was time to return to reality. I'm actually going home on Tuesday, and I definitely haven't realized yet. It feels better than last time I was going home though (summer 2011). Back then I didn't feel done with London. I don't now either, but I have a better long-term plan now then what I had then, and that feels good. I'm going home to charge my batteries, to be able to go back - stronger.

Tonight was the night for Olle's leaving soirée, a compulsory leaving party in my honor. I invited old friends, colleagues and others  and started out with drinks at the bar The Heights @ St George's Hotel in Marylebone, before we lowered the bar and moved on to Heaven - one night at Heaven and the world's your oyster!

Damn, I'll miss everyone.
___




 The Social Club




No comments:

Post a Comment