Wednesday 23 May 2012

Hälsning från salongen


Jag säger bara ett ord: SEMESTER! Uppdatering från den allra första semesterdagen.
Imorse klev jag upp och drog upp rullgardinen och det krävdes inga second thoughts, fyra alternativ eller ring en vän för att besluta att det var shorts som skulle bli dagens tema. Idag drog jag en sväng till Knightsbridge för att hälsa på en kille som heter Olof som studerar där på en väldigt eftertraktad frisörskola. Han fick syn på mig på jobbet för några veckor sedan och ville att jag skulle agera som modell för ett litet projekt de håller på med. Och jag är ju inte den som tackar nej, så det fick bli så. Har spenderat dagen i salongen och blivit färgad och klippt, och på fredag är det photo shoot. Kan förhoppningsvis knycka en bild från den för att visa resultatet – jag har numera några gråblå slingor i luggen t.ex. It’s edgy, it’s out there, it’s soooooo EAST!
Mötte senare upp flatmate Terror och flatmate Linnescha och tog sommarens första bägare med tre kulor. På King’s Road. Viva la vida.



Hellooooo, Princess!





No comments:

Post a Comment